lunes, 13 de enero de 2014

Comunicación pa la tresformación social

La política de comunicación ye daqué vital pa una organización política. Lo que nun se comunica ye como si nun esistiera y lo que se comunica mal pue actuar nel sen contrariu al so braeru envís. Esto tien mayor importancia n’Izquierda Xunida porque’l nuesu proyeutu políticu tresformador nun tien les ventayes de los grandes medios de comunicación del bipartidismu. Ello oblíganos a curiar sobremanera la forma na que nos dirixir a la sociedá y, especialmente, a les estayes más desfavorecíes: paraos, precarios, xubilaos, muyeres, mocedá, etc…

La llamada sociedá de la información allumó nuevos medios y teunoloxíes de la comunicación que nos dexen  un meyor y más efectivu espardimientu de la nuesa propuesta. Bramente, siguimos en desventaxa colos grandes medios de comunicación, pero internet supón un ámbito al traviés del que dar la batalla en meyores condiciones.

La esistencia d’esta teunoloxía y lo que s’usa anguaño, suponen el fin de les sides pa que los nuesos afiliaos y simpatizantes nun conozan les ellaboraciones y l’actividá d’Izquierda Xunida. Tamién, habría de facer de la conocencia y usu básicu d’internet un compromiso militante, pal que la organización pon a disposición los sos recursos humanos y materiales. D’esta manera, cada persona venceyada a la organización puede y tien de convertise nun voceru más de la propuesta política tresformadora qu’ufierta Izquierda Xunida también nel ámbito dixital, onde tendremos de poner especial procuru a les redes sociales y al so efeutu viral. Estos espacios déxennos estender y afondar na nuesa relación colos movimientos sociales, colos que tamos obligaos al diálogo de contino p’arriquecer la nuesa propuesta política.

Pero amás de tar sollertes al mediu, también tenemos que lo tar al formatu. La clase maxistral, na que se fala de los temes de manera estensa, fonda y académica, revélase contraproducente. Entá tien les sos virtúes pero ente elles nun ta’l ser una construcción atractiva pa la gran mayoría de la sociedá a la que pretendemos llegar. Na midida lo posible, hemos de potenciar los formatos audiovisuales que, con ritmu axilosu y estética curiosa, aumenten la efectividá del mensaxe. Y ye que, si tamos nuna batalla desigual, siquier, nun refuguemos les armes más potentes al nuesu algame.

            Torna: Oficina Municipal de la Llingua

No hay comentarios:

Publicar un comentario